Den används även för att tillhandahålla ett kundforum och får att fånga feedback från kunderna.
Du behöver anpassa den till ditt företag.
Lägg till information i din Helpdesk.
Gå in på Helpdesk -> Kunskapsbank -> Skapa
Här kan du välja mellan Artikel, Kategori, Forum och Förslagskategori. Kategorier är bra för att kunna dela upp de olika artiklarna.
När du skapar en ny artikel redigerar du den som i ett vanligt ordbehandlingsprogam. Du kan även ange nyckelord som indexeras samt välja om artikeln skall vara internt för er eller publikt för alla besökare.
Anpassa din Helpdesk
Gå in på Helpdesk -> Inställningar -> Anpassa utseende
Ladda upp din egna logga.
Välj ett tema
Ändra färgsättningarna så att de passar ditt företag.
Skapa din egna Header och Footer. Du hittar exempelkod under: https://support.liveagent.se/index.php?type=page&urlcode=240841&title=%C3%84ndra-Header-och-Footer-i-Helpdesk